Tjockis

Det är jobbigt att vara mätt när man skall gå och lägga sig. Dels så känns det fel att ligga still och dels så vet man ju att det är lite tjockisvarning på att frossa på nätterna. Men men, godis är gott, vilket är huvudsaken.

Sitter på mitt rum och sneglar på dagens shoppingkassar. Jag vet att mitt mål är att snåla inför Aussie men komigen! Jag har inte varit hemma på två månader, ALLT ÄR NYTT. Iofs är två saker från secondhand, så det är gammalt. Är mest nöjd med mina paljettshorts, de är lite speciella. Skall ha på mig dem i helgen. Kan vara ett smart tillfälle att introducera mina shorts för Herrljungas lite främlingsfientliga invånare, eftersom det är Halloween. Så det kommer vara en massa häxor, spöken, vampyrer och så jag i mina guldiga paljettshorts.

Jag funderar på att inte sova bort hela dagen i morgon. Skulle sitta fint med lite städning.. skulle vara skönt att sola lite och simma lite. Skulle dessutom vara bra om jag krattade lite löv under ett av våra 25 fruktträd. Men ni vet att när man är arbetslös.. eller deltidsarbetade som jag är, då blir man lätt lite nere. Man orkar inte så himla mycket. Det känns bäst att ligga i sängen och kolla på film, eller spela onlinespel.. eller bygga lite på hemsidor.
HAHA


Jag och Emma vindsurfar på Rhodos. Här var vi enna riktiga beginners,
surfsession två eller något.


Comments

Leave a Comment

Name:
Remember Me

E-mail:

URL:

Comments:

Trackback