Godis

Har ont i magen.. har som vanligt ätit för mycket godis. Det är ffs jobbigt. Funderade idag på att ta ett till godisstopp.. men kom på att det inte finns lakrits i Australien, så istället köpte jag med mig en massa lakrits hem.

Har suttit i soffan och kollat på TV hela kvällen. Kanske var lika bra, är rätt trött.

Jag gillar att bo "på landet" (alla håller inte med om att jag bor på landet), men just nu passar det mig inte alls. Jag sitter hemma för att det inte finns något annat att göra. De saker jag kan göra kräver att jag förflyttar mig med bil eller cykel, dessutom är det svinkallt ute. Allt är så mycket lättare när man bor på ett varmt ställe. Jag längtar längtar längtar till den 24 November.

Halloween i morgon. Det blir kärven antagligen. Jag och Emma skall jobba söndag morgon. Tillbaka på ICA, Herrljungas bästa mötesplats.

Minns alla sköna bastukvällar i Falun. Minns alla studentfester. Minns alla biljardkvällar på Jimmy's. Minns alla surfsessions vid the windmill. Minns alla jordgubbsmilkshakes i Brasilien. Lite nostalgiskt, men visst är det sådanadär saker man aldrig tror skall ta slut, och så gör de det och så blir man så besviken.


Comments

Leave a Comment

Name:
Remember Me

E-mail:

URL:

Comments:

Trackback