AUSTRALIEN

Hade tänkt avslöja avresedatum för min och Emmas tripp till Australien idag. Har under hela helgen letat biljetter och hittat några till det otroliga priset 4264kr! MEN när jag och Emma fyll i alla kreditkortsuppgifter, koder och svarskoder och klickat på KÖP.. så kommer en sida med Error upp. VAD I HELA VÄRLDEN.

Är det någon som inte vill att jag och Emma skall åka till Aussie? Nu är vi osäkra på om pengarna har eller inte har dragits från kortet. Emma skall ringa banken idag, men surt i alla fall.. vi hade kunnat ha biljetterna klara nu.

Visum är färdigt, vi har tillåtelse att stanna och arbeta i ett år. Vi hade planerat in en tre nätters paus i Kuala Lumpur, Malaysia också. Men nu sitter jag här i soffan och fryser om tårna utan att kunna trösta mig med att jag inom en månad kommer att befinna mig på de vita stränderna i land down under.

Skitsam, mitt hår luktar gott och det finns apelsinjuice utan sötningsmedel i kylen.

Comments

Leave a Comment

Name:
Remember Me

E-mail:

URL:

Comments:

Trackback