VAKNA

Vad i hela världen sysslar jag med. Har försökt att gå upp tidigt i en hel vecka, men lyckats vakna vid ett eller två varje morgon. Skönt alltså. Men det är så mörkt. Jag gillar mörker på natten men inte på DAGEN.

Nu har jag suttit och byggt på en hemsida till en släkting i ett par timmar. Har äntligen fixat ett bra bildred. program, trodde jag skulle bli tokig. Men nnu går det frammåt och blir riktigt bra.

I kväll blir det eventuellt utgång i Gbg och i morgon åker jag med X2000 och Lollo lull till Malmö. Den blir en skön helg med en massa halvdanskar, hehe. Sista trippen till Malmö var oförglömlig.. mest för att resan ner var så vrickad.

Projekt att ta tag i in Land Down Under
Starta ett band
Lära mig Portugisiska. (Saudades meus amigos)
Lär mig kita
Göra en walkabout


Dekoration för vagnen vi åkte i på studenten


Kitesurfare i Lundåkra


Comments

de där skulle man testa på..sista bilden..

2009-11-25 @ 18:17:37

Leave a Comment

Name:
Remember Me

E-mail:

URL:

Comments:

Trackback