Valborg

Ja igår var det sannerligen fest i Herrljunga. Folk söp och stöp, som folk i Herrljunga alltid gör när de skall roa sig. Ett stort antal människor hade haft betydligt roligare om de inte satsat fullt så stort på att bli, som vi säger här, "helt knock".

Själv höll jag mig på en rimlig nivå, tappade inte bort något eller någon och hade en riktigt trevlig kväll med vänner.

Dagens höjdpunkt var självklart när jag fick med mig pappa till Jämnesjön för att ta årets premiärdopp. Det var underbart!

Ikväll skall vara en lugn kväll och i morgon bär det av till Malmö! Gött skall det bli.

VI HÖRS

Comments

Hejsan, har du lust att följa varandras bloggar via bloglovin? Hade varit kul om du ville, och i så fall kan du ju skriva tillbaka när du lagt till mig så lägger jag till dig direkt :)

Ha det super bra, kram

2009-05-03 @ 18:22:20

Leave a Comment

Name:
Remember Me

E-mail:

URL:

Comments:

Trackback