Smala ben

HEJ
 
Jag är stressad, pluggar, äter godis och spelar TV-spel precis som vanligt. Mitt hus ser ut som en svinstia. Jag är nog ett litet svin. Ett mycket sött och trevligt så klart men fy vilket litet svin.

Det bästa med att duscha på morgonen är att man fortfarande sover när man sätter på varmvattnet. När det sedan börja ånga och huden blir röd för att vattnet är så varmt då drar man en djup suck och spanar in sitt blöta hår i badrumsspegeln. Det är något visst med att vara lättroad, man har aldrig tråkigt. Jag kan stå och hälsa på mig själv i spegeln i flera minuter. Ni vet, nicka sådär häftigt och blinka lite till mig själv. ÖH, det kanske är en av anledningarna till att jag kommer försent?
Viktigt att poängtera, jag kom i tid i morse.

Vi var i Malmö i helgen hela tjejgänget ett fasligt partaj. Linn skulle lämna en häst nere i Skåne och därför tog det endast 6,5 timmar att köra dit, hurra. Jag gick upp kvart över fyra på morgonen. Det var kalabalik i bilen. Vi var för trötta. Vi läste erotiska noveller för varandra och Cissi skrek varje gång ordet Penis nämndes. När hon läste cencurerade hon penis med ett "piip" och när vi andra läste bad hon oss att säga peter-niklas. Det var förbannat kul i alla fall. Men synd om Linn som tvingades vara vaken och höra på alla skrik. Haha



Så såg jag ut för något år sedan

Comments

Leave a Comment

Name:
Remember Me

E-mail:

URL:

Comments:

Trackback