Fredag kväll

Freda' kväll vilken härlig kväll freda' kväll när du å ja får va tillsammans.

Haha, den låten körde vi alltid på CAD lektionerna med Jan. Då visste man att det snart var fredag.

Ikväll var det klassfest. Det var så sorgligt. Folk höll tal och berättade om hur kul de haft med klassen och Mattsson hade värsta talet om att vi var en av hans bästa klasser någonsin. Sedan grillade vi och hade frågesport och lärde oss dansa vals också. På vägen hem blev jag så äckligt medveten om att det snart är slut. Människor som jag träffat nästan varje dag i tre år. Det här är hundra gånger värre än i nian, för i nian var min klass skitdålig. Men den här klassen är helt underbar!

Simon hade köpt ett kinderägg och det första Tobbe gjorde var att doppa leksaken i chipsdippen. Sandberg berättade historier om när han varit i danmark och sprungit runt på strippklubbar och Rahm gav oss lite för mycket information när han sa att "strippor kan skrika som fan". Ivan fick veta att vinet han drack var alkoholfritt. Han hade fått det i födelsedagspresent av en kompis. Richard och Malin dansade vals som aldrig förr. Jag fick min första kram av Simon S. Vi tittade på skolkort från ettan och konstaterade att Simon P gått från att vara lite knubbig till att bli värsta biffen. Sandberg och Rahm skrattade i nästan fem minuter åt Philips långhåriga frisyr på skolkortet. Vi disskuterade hur vi skulle åka på studenten och alla var för att hyra in SP-elever som dragåsnor. Ja det var väldigt kul i alla fall..


BTW. det var Emmas parfym. Jag visste väl det.

Comments

Leave a Comment

Name:
Remember Me

E-mail:

URL:

Comments:

Trackback