Blir tokig!

Mamma tvingade med mig in i en parfymaffär för att jag inte skulle glömma bort att hon önskar sig en parfym i födelsedagspresent.
..som om jag skulle kunna glömma det. När jag frågade henne vad hon ville ha sa hon något i stil med: En ny parfym, en parfym och en ny parfym. En ny parfym också.. och en ny parfym.

I alla fall! Jag provade en förbannad parfym och nu har det visat sig att någon som jag umgås med måste ha samma parfym. Jag blir helt tokig! Det enda jag kan göra är att försöka komma på vem jag luktar som. Så hjälp mig nu snälla. Det är någon Beckham parfym i en lila fyrkantig flaska. VEM ANVÄNDER DEN.

Är det Marie eller Emma? Jag tror att det är Emma..

ni fattar inte hur jobbigt jag har det.

Comments

Leave a Comment

Name:
Remember Me

E-mail:

URL:

Comments:

Trackback