Vaknat

Har precis vaknat utvilad och glad. Solen strålar ochden förbannade snön som vräkte ner tidigare är påväg att smälta bort. Jag städar mitt rum för att min syster skall ha enav sina dundrande förfester i vårt hus idag. Själv ska jag väl plugga på till högskoleprovet, ta det lugnt och gå och lägga mig tidigt. Det gäller att vara laddad i morgon.

Självklart är problemet med giltligt ID uppe igen. Jag har varit för lat för att åka till Alingsås och hämta mitt nya pass, så jag har inget giltligt ID-kort, hurra. Skall försöka dit innan tre då polisen stänger. Kunde dom inte ha skickat ut passet till mig?

När dom endå kör hit passet kan dom ta med en rykande het grötfrukost.. jag orkar inte göra den själv just nu..

Comments

Leave a Comment

Name:
Remember Me

E-mail:

URL:

Comments:

Trackback