Ush

Hundratals timmar senare.. men på riktigt bara fem. Jag är alldeles för pigg för att inte vara produktiv idag, men allt jag gjort är att damma mitt rum och dammsuga. MEN INTE UNDER SÄNGEN.
Min säng är trasig för att ibland har vi sovit fem personer i den, nu mera säger den ifrån om man bara är två i den. Alltså den går sönder så fort jag inte sover ensam i den, i alla fall har jag staplat upp en massa böcker under sängen för att hålla den hel, vilket nu resulterar i att jag inte kan flytta den utan att den går sönder igen och jag måste ju flytta den för att komma åt med dammsugaren under!

ÅÅÅÅHH. JAG ORKAR INTE.
JAG VILL INTE HA PA-REDOVISNING PÅ ONSDAG

Comments

Redovisingen är ju på Torsdag ;)

2009-03-30 @ 17:31:31

Leave a Comment

Name:
Remember Me

E-mail:

URL:

Comments:

Trackback