Studiebesök

Ja idag var jag och min Designlektionsklass på studiebesök! Weho tänker ni nu men varför i hela världen gör ni det? När har någon varit på ett lyckat studiebesök? (Jag när jag var i en ubåt och fick ett tackmail efteråt för att jag frågat så mycket) I alla fall så bar det av till Ascom, som alltid när det gäller studiebesök.
Min lärare påstod att han valt Ascom för deras bra ergonomiskt utformade arbetsplatser men jag är övertygad om att han inte orkade leta reda på något annat. För tredje gången under min gymnasietid fick jag ta på mig blå tossor och en grå ful skjorta och svassa runt efter två måtligt intresserade Ascom anställda.
Jag skötte mig bra tycker jag, frågade en massa och rörde ingenting.

Nu sitter jag i skolan och skall plugga Svenska. Det gick riktigt bra igår men blev inte färdig, så jag måste ta tag i det hela och göra klart.

Vi hörs

Comments

VERY NICE BLOG :)



Many hugs Delanie!!!

2009-03-06 @ 00:14:36

Leave a Comment

Name:
Remember Me

E-mail:

URL:

Comments:

Trackback