Snö

Nu sitter jag här och pluggar igen, eller har rast. Idag har jag den roliga delen kvar på uppgiften som jag gjorde "klart" igår. Sitter och mixtrar i Indesign och PS för att den skall bli snygg.

Det snöar ute. Det snöar väldigt ofta nu förtiden. Där gick man hela vintern och klagade på den frånvarande snön och precis som jag kommer den alldeles för sent. Varje dag snöar det lite men idag har det kommit igång ordentligt. Kanske inte kommer hem ikväll? (högst troligt).

Nu blev jag vlädigt avslappnad. Jag skulle ha glidit av stolen om det inte varit för mina snabba reflexer, hann precis gripa tag i bordskanten. Har precis ätit två baguetter med räkröra och godis, har ont i magen.

Religionsprov i morgon.

Comments

Leave a Comment

Name:
Remember Me

E-mail:

URL:

Comments:

Trackback