Snälla sjömän

Nu har jag alldeles rosa naglar, de är så snygga!

Idag har varit en bra dag. Vaknade utvilad, pigg och lycklig. Solen strålade och det luktade vår. Man känner den Svenska våren. Den pulserar och doftar och kvittrar så att man blir alldeles förtrollad.

Jag har äntligen fixat internet på min och min systers stationära dator. Så nu sitter jag i mitt vardagsrum och skriver medan TV:n visar myrornas krig. Har jobbat kväll. Det var meningen att jag och Emma skulle ut ikväll, men vi hittade inget.

Johannes och Mattias skulle till Jönköping. De skulle sova hos någon tjej och ta tåget hem i morgon. De vimspellarna går inte riktigt att lita på så vi valde att inte följa med dem.

Snart kommer min vän Hyperhelan hit och pratar lite, det blir en lugn kväll.

Jag har munnen full med jordnötsringar.

PUSS


Comments

Leave a Comment

Name:
Remember Me

E-mail:

URL:

Comments:

Trackback