Skolarbeten

Ni kan aldrig g i s s a vad jag gjorde igår!

jo det kan ni antagligen, jag pluggade. Svenska C uppsats om dialekt. Ja ä en väschötte vet du la. Det är inte så himla lätt för det är svårt för mig att avgöra vad som är Svenska och vad som är dialekt. För mig låter ju allt normalt, ha.

Idag skall jag dock till Borås för att repa med ett mina tre "rockband" som min mattelärare så förfärat uttryckte det. Vaddå rockband och vaddå tre? Tydligen går rektorn runt och sprider ut det.


Veckans "det här visste du inte om": Bilddagboken!


Bilddagboken förkortas BDB och togs i bruk i början av Maj 2004.
Den 20 februari 2009 innehöll BDB 236 439 718 bilder.
Den 12 oktober 2008 slog BDB besöksrekord med över 100 000 medlemmar inlloggade samtidigt.
Den 17 mars 2008 bytte BDB design.
Den nya designen är ful och kass.

Linn sitter och berättar om en muntlig bokrecension som hon diktat ihop, som tur var hade inte läraren läst boken.. Typiskt Linn tur.

Comments

Leave a Comment

Name:
Remember Me

E-mail:

URL:

Comments:

Trackback