Projektarbete

Nu är den igång, temaveckan. Nu skall alltså mitt Projektarbete bli klart! Hör och häpna, jag har knappt börjat. Känner hur döden kryper närmare. Den äter just nu på mina tår. Men mina lärare behöver inte oroa sig för så länge mina armar finns kvar finns det ju ingen anledning för dem att dra in antalet skolarbeten som måste in nu nu nu.
Förresten så har jag världens roligaste PA, jag skriver en bok! En som inte kräver en massa fotnoter och källor, bara min mormor. Underbart.

Igår var en riktigt bra dag! Jag vaknade så himla bra. Åt frukost och såg reprisen av Robinson på TV. Det var rätt eggande att se Robinson igen. Sedan jobbade jag 2,5 timmar åt min mor innan jag åkte hem och spelade TV-spel i nästan fem timmar (hahaha), har lånat Zelda av en vän.

Har lämnat in mitt arbete om Svensk språkhistoria. Är så NÖJD.

Nu skall jag slappa ett tag för att paniken över alla ofärdiga skolarbeten skall gro lite till. Vi hörs!


Comments

Leave a Comment

Name:
Remember Me

E-mail:

URL:

Comments:

Trackback