Pluggdag

Idag smäller det. Jag ska bli KLAR, med en skoluppgift.

Det går riktigt bra förutom att jag håller på att dö av svält. Jag har dock bestämt mig för att göra klart den här uppgiften så att jag kan ägna heeela eftermiddagen i morgon till att plugga religion. Tittade i min kalender och såg att det är prov på fredag, vilken härlig överraskning!

Tillbaka till mat..
Gud vad gott mat är. Det är, så gott. Tänk pannkakor, pizza, spagetti & köttfärsås, fläskfilé med hassebackspotatis, ungsbakad lax & potatismos, varm baugett med någon kall röra.

Jag skall åka förbi affären och handla innan jag åker hem. Skall tillaga en god couscous röra om inte min mamma har varit så vänlig och lagat något åt mig. Förra gången jag gjorde en sådan röra hade jag tre ingredienser: couscous, ägg och fetaost. Inte gott säger ni? Det var SKITGOTT.

Nej nu är min rast slut säger jag.

Comments

Leave a Comment

Name:
Remember Me

E-mail:

URL:

Comments:

Trackback