Nack ont

Ironiskt nog fortsätter jag att skriva trots att jag inte har något att berätta. Miljontals idéer och drömmar snurrar runt i mitt huvud och jag har inte bara ont i nacken, jag har ont i ögonen, halsen och huvudet också.
Gabba var inte i skolan idag men jag skickade henne ett fint mms med min nya bakgrundsbild som föreställer just Gabba i en av hennes fulaste miner. Jag skulle kunna bygga upp ett helt galleri med hundratals foton på Gabba med miner den ena fulare än den andra. Men eftersom hon bor i skogen så kom inte mms:et fram, slut på det roliga.

Jag ska försöka mig på att plugga hemifrån idag. Jag orkar inte sitta här, tror jag håller på att bli blind. Ser förbannat dåligt. Om jag ska ha glasögon så ska jag ha rejäla, inga små pluttiga som skymmer sikten. Jag vill ha två TV-skärms-stora glasrutor som täcker ca 70% av ansiktet. JA. Så, var köper jag dem. Skicka dem till mig annars..


Sådana glasögon hade varit fint!

Comments

Leave a Comment

Name:
Remember Me

E-mail:

URL:

Comments:

Trackback