Klockan är slut

Jag har röda naglar, men det var inte jag som valde färg.


Idag skall jag i vanlig ordning plugga, men se! Jag inleder pluggkvällen med lite rast, det är jag väl värd. Idag skall jag vara effektiv och skita i om jag "bara" får VG. Gör klart, skicka in.

Vad tycker ni om att min far skypade med en Amerikansk vän. Han bar runt sin bärbara dator med inbyggd webbcam och visade upp vårt hus.
"Here are some Swedish youths"
Vi vinkade
"This is Emma"
Emma vinkade
"They eat pizza and drink coca cola, I guess you have never heard of it before. It's a Swedish national drink"
Amerikanaren skrattade

Sedan filmade han min RHCP-planch där de är helt nakna, förutom att de har trätt på strumpor på sina snoppar. Då skrattade han ännu mer.


Comments

Leave a Comment

Name:
Remember Me

E-mail:

URL:

Comments:

Trackback