Fredag i morgon!

Idag inredde jag mitt kontor i en av skolans studieområden. Jag sänkte benen på ett bord och ställde det vinklat mot en vägg så att jag kunde använda det som skrivbord. Sen satt jag där med min uråldriga laptop och skrev på mitt PA. Gabba övertalade mig dessutom att ha på mig ett par enorma hörlurar med mikrofon, så att jag såg ut som någon som jobbar på via direkt.

En helt ledig fredag, hade det kunnat vara om jag varit klart med mitt projekt arbete. I morgon skall jag finputsa rapporten och slänga ihop en MVG presentation var det tänkt. Tore har gett mig lite mer tid till att skriva klart själva boken så jag ser starkt fram emot ett påsklov fullt med plugg.

HV71 har varit helt fantastiska de senaste dagarna och jag är så förbannat stolt. Roligast är hur många det finns som är otroligt tjuriga, på riktigt, över att Frölunda förlorar så stort. HV71 Nuvarande och blivande Svenska mästare!

Har suttit och spelat Zelda ikväll igen efter matchen, men nu är jag för trött för att göra det med. Funderar på att gå och lägga mig, jag vet inte ens vad klockan är!
Högskoleprovet på lördag.. det måste man väl plugga en stund till också.

Ibland tar man mer än man ger. Ibland förstår jag inte varför jag krånglar till allt, jag önskar att någon sa ifrån. Jag är så trött.

Comments

Skulle du kunna va jättegullig och hjälpa mig genom att bara klicka på dessa två länkarna? :) Jag lovar det är inget skit! Hade varit jättegulligt av dig…

http://click.double.net/?25669;188;10613

http://click.double.net/?25669;454;11268

2009-03-27 @ 12:16:14

Leave a Comment

Name:
Remember Me

E-mail:

URL:

Comments:

Trackback