En alldeles underbar fredagkväll

JA. Nu är det ÄNTLIGEN helg. Tack gud eller vem det än var som lät mig över leva ännu en lång vecka. Nu sitter jag med handuken runt kroppen och skall snart in i duschen.

Lyssnar på The Fray och önskar att jag inte ätit upp allt godis tidigare. Hade varit så gott med lite sega lakritsnappar. Har inlett helgen med att sova i 100 minuter. I kväll skall jag ta det lungt och spela spel och äta popcorn. Är alldeles för trött för att vara vidare social och självklart visar det sig att det blir fest i kväll. Vännerna får klara sig utan mig för omväxlings skull.

Grattis William 19 år!

Spotify hade bara tre Fray låtar. Vad ska jag nu lyssna på när jag duschar?

Vad ska ni göra i helgen?


Comments

Tack så mkt! :)

2009-03-21 @ 10:14:16

Leave a Comment

Name:
Remember Me

E-mail:

URL:

Comments:

Trackback