Trött innuti huvudet

Ja hjälp. Somnade vid halv två i natt, vilket är relativt tidigt enligt mina senaste vanor att gå och lägga mig vid två. Det är ohållbart för jag hinner inte sova något under dagen då jag är i skolan till sent. Idag när jag vaknade var jag fenomenalt trött, innuti huvudet. Det bultade utåt, så jag tittade på mitt schema för att se om det här var en dag då man kan stanna hemma ifrån skolan.. eller en dag då man helt enkelt måste gå dit för att man annars missar viktiga lektioner.
Idag var definitivt en dag då man missar viktiga lektioner, men jag tänker plugga en massa fysik hemma så det skall ordna sig.

I alla fall så ordnade gårdagen upp sig och blev jättebra. Tur att man kan få komma bort ibland och slappna av.

Comments

Leave a Comment

Name:
Remember Me

E-mail:

URL:

Comments:

Trackback