Sena nätter

Huuu. Jag är så trött så att jag skulle kunna svimma. Men jag har slarvat bort bilnyckeln.. som pappa såklart skall ha klockan fem i morgon (om knappt tre timmar). Jag måste alltså städa mitt rum tills jag hittar den och ni som har sett mitt rum vet att det bör ta fem timmar att städa där.

Jag har spenderat eftermiddagen vid facebook och laddat upp över 70 bilder, vilket tog ett flertal timmar. Så nu hoppas jag att ni ivrigt kommenterar.

Skall i alla fall sätta igång och städa (funderar på att slänga in alla kläder i en hög i garderoben).. I morgon är det sista lovdagen och jag har fortfarande inte börjat plugga. Det blir väl till att spendera de första veckornas eftermiddagar, tillbaka i skolan, med att jobba över.

Vill slutligen, trött och uttråkad som jag är, passa på att tacka mina stalkers. Det är ni som håller besökarstatestiken uppe. Man tackar. Har ni speciella önskemål om bloggens innehåll är det bara att kommentera.


GOD NATT.

Comments

Leave a Comment

Name:
Remember Me

E-mail:

URL:

Comments:

Trackback