Fruktansvärt slapp dag

Hjälp mig vad trött jag är. Mitt i blogginlägget fastnade min blick på simpson avsnittet på tv och när min haka började närma sig knäna vaknade jag till för att upptäcka att min mun blivit alldeles torr.

Det var i alla fall en riktigt lyckad kväll på kärven igår! Först när vi kommer dit vid tio finns det inte en enda person där. Så jag, Cissi och Lollo drog på förfest. Efter en knapp timme åkte vi tillbaka till kärven och kvällen blev som sagt riktigt bra. En massa dans med glada vänner och knappt någon sömn. Men den sömn jag fick var utmärkt.


Nu skall jag lägga ut bilder på facebook och kanske orka lägga in de sista bilderna ifrån Milano här.
Någon som ser fram emot att skolan snart börjar?

Hörs

Comments

Bump bump upp med bilder nu snyggo

2009-01-06 @ 17:22:04

Leave a Comment

Name:
Remember Me

E-mail:

URL:

Comments:

Trackback