Fredagkväll

Nu är det äntligen helg. En vecka som har varat i hundra år.
Idag var jag ofantligt trött för att jag pratade i telefon mitt i natten. Jag somnade på fysiken och Björn hotade med att han skulle läsa högt ur mina hemliga dagbok om jag inte var vaken och skyddade den. (Jag har ingen hemlig dagbok).

Så tillsist sa jag till Björn att det var bäst att jag gick till vilorummet och sov en halvtimma så att jag skulle vara vaken på matten. Han höll med.

Vi hade en lång och tjatig religionslektion och som vanligt pratade vi en massa strunt. Richard gömde min hallongrotta och Robin bröt i hop när jag fråga "Vem har ätit upp min hallongrotta?" För han relaterar ordet "hallongrotta" till det kvinnliga könsorganet, egentligen relaterar Robin allt till det kvinnliga könsorganet.
Bäst var ändå när läraren står och berättar om meningen med livet och man hör Robin viska till Simon "Jag vet vad calsone betyder".
Nu skall jag hem och fylla badtunnan med vatten och i kväll är det antagligen fest.

Vi hörs!

Comments

Leave a Comment

Name:
Remember Me

E-mail:

URL:

Comments:

Trackback