För att bara få vara

I morse vaknade jag som ett vrak och bestämde mig för att somna om. När jag vaknade mådde jag betydligt bättre och cyklade till skolan för att åtminstonde hinna gå på de båda sista lektionerna.

Det var verkligen vår ute! Jag mår så bra när solen skiner och isen smälter. Nu är mitt huvud tungt och trött igen. Jag har precis blivit tilldelad uppgiften att skriva min C-uppsats i engelska. Hu. Skall sätta mig ner och skriva den omedelbart, det hade varit så olikt mig. Dessutom är jag nästan klar med min hemsida och dess rapport. Har bara det sista finstilta att lägga in.

Ser fram emot en mycket lugn kväll med jordnötsringar, godis, fruktsoda och pussel. Men jag vet att jag kommer att vara hutlöst uttråkad fram mot klockan nio.

Är jag sjuk eller är jag bara rastlös? Jag vill vara fri.

Jag borde inte blogga när jag är så här negativt trött, vi hörs!

Comments

Leave a Comment

Name:
Remember Me

E-mail:

URL:

Comments:

Trackback