EMD med årets låt.. Hur i hela världen!

Hur i hela världen, kan EMD vinna grammis för ÅRETS LÅT (!!!!!!!!) 2008 med "Jenny let me love you", eller hur kan de vinna över huvud taget!

Longing for lullabies, Måndagsbarn och Jag är en vampyr har jag redan korat till tre av årets bästa låtar och alla tre var nominerade. Men HUR I HELA. Jag fattar inte. Kleerup var knock, ja, men han borde ha vunnit många fler priser.

Årets låt: Jenny let me love you
Årets låt: Longing for lullabies


Snälla Svenska folket, det finns mängder med bra Svenska artister. När smörband med låttexter som EMD:s vinner Sveriges "finaste" musikpris och dessutom blir korade till ÅRETS låt.. då ligger vi så förbannat illa till att det inte finns.

Som jag brukar säga när jag åker buss utan säkerhetsbälte och tänker på vad som skulle kunna hända om polisen stoppade bussen: "Man blir ju rädd."


Comments

HÅLLER MED FULLT UT!

2009-01-08 @ 16:08:29

oj vad jag klickar på din reklam linda, allt för dig! hehe.

stålmannen har inget bättre för sig. han/hon är torr i halsen

2009-01-08 @ 16:12:04

Leave a Comment

Name:
Remember Me

E-mail:

URL:

Comments:

Trackback