Badtunna

I kväll kom Johannes och Mattias, mina guldgossar, med badtunnan. Johannes och några fler har byggt den själva och den är grym! Jag har fått äran att låna tunnan en vecka, när killarna åker till Sälen. Så på lördag blir det fest!

Hittills är det dock bara jag, Mattias och Johannes som kommer på festen. Tänk vad jag skall pilla, städa mitt hus, fylla tunnan med vatten, elda hela lördagen. Haha.

Men nej nu skall jag städa faktiskt, eller plugga fysik. Har ätit upp allt godis. Tänkte tillägga att mina andra vänner också är varmt välkomna på lördag..

God natt!

Comments

OM jag kommer, JAG KOMMMER LÄTT!

2009-01-14 @ 23:41:42

jävla gay att jag är i malmö!

hur länge har du kvar den?! bada en vardag!

2009-01-15 @ 15:15:28

Leave a Comment

Name:
Remember Me

E-mail:

URL:

Comments:

Trackback