Yäh

Haha. Idag har jag varit eggad. Inte på något speciellt utan i största allmänhet.

Kom en halvtimma försent och inledde en hetsig diskussion men min obrukbara studievägledare (Gabba säger att jag måste förklara att obrukbar syftar på värdelös och inte på att hon är i klimakteriet). Hon är galen i vilket fall och försöker få alla elever att söka vidare i höst utan att själv veta varför. Skolans regler ändras så att de som vill läsa upp kurser hamnar i en speciell grupp, men eftersom vi inte hinner läsa upp innan hösten så kvittar det om vi söker nu eller senare..

Nu har jag suttit här och spelat röj igen i flera timmar. Gabba har sökt jobb. Vi kom fram till att hon kan tala Engelska flytande och att hon kan grunderna i franska och italienska. Jag föreslog att hon skulle lägga till Danska "I berusat tillstånd", vilket hon glatt höll med om att hon borde göra men tillsist inte gjorde.

I lördags hade animalplanet orm special och om det var något jag lärde mig så var det att Asutin Stevens är den mest eggade och eggande ormjägaren i hela världen. Hans dokumentärer är ihopklippta som actionfilmer och han är nära döden ca fem gånger i varje program. Mina favoritscener är när han befinner sig nära vattnet och ser en orm i vattnet och skriker "En orm" varefter han slänger sig ner i vattnet på ormen och efter några klipp kommer upp ur vattnet, kippandes efter andan men med ormen i ett stadigt grepp.
http://www.youtube.com/watch?v=VaJDux6aQjs&feature=related

Skall redigera lite bilder innan jag går hem och nästa gång 00 ringer så lovar jag att svara, om det så är mitt i Björns matteprov!

HÖRS.

Comments

Leave a Comment

Name:
Remember Me

E-mail:

URL:

Comments:

Trackback