Lov-söndag

HA. Visst är alltid söndagarna de värsta dagarna. Dagen innan skolan då man är ledig men måste ta det lugnt för att vara utvilad till mådagen. Lov söndagar är i alla fall inte alls så dåliga.

Idag har jag sovit ut ordentligt och sedan studdsat upp ur sängen pigg som en mört och städat (vikt ihop mina kläder). Nu sitter jag här mätt som en plätt efter en stadig gröt/juice/rostadmacka frukost.

Måste poängtera att jag fick in två hurtiga ordspråk i ovanstående stycke, det ni!

Dessutom är mina händer nu mera lika lena och mjuka som alla vanliga händer är FÖR jag har äntligen hittat en hudkräm som fungerar.

Fler goda nyheter.
Jag har varit själv hemma hela min vakna tid. Vet inte vart mamma och Johanna är. Nu skall jag dock klä på mig något mer anständigt och ta en promenad fram till stationen och hämta min bortglömda cykel, den stackarn är säkert vandaliserad. Sen skall jag till Andreas en sväng.

Kimms lägenhet var jättefin och nu skall vi starta ett nytt band, nummer femhundrasjuttioelva i ordningen. Det jobbigaste är ju att de ska ha nya namn allihop.

HEJDÅ.

Comments

Leave a Comment

Name:
Remember Me

E-mail:

URL:

Comments:

Trackback