Don't give up on a dream - Placebo

Sitter här och maxar högtalarna med lite Placebo. Underbart

Det snöar! Det har snöat hela dagen, tror jag, har inte sett efter. Jag har bara legat/suttit inomhus. Har försökt plugga vilket inte gick särskillt bra så istället satt jag och löste korsors innan jag somnade en stund.

Emma var här i går och vi skulle fota lite. Vi bygger helt enkelt upp en hel studio i vardagsrummen eller växthuset och tar kort på varandra. Den här gången gick det inte särskillt bra. Jag var alldeles för munter och Emma var för ful (tyckte hon).
Men några roliga bilder blev det och när jag redigerat dem kan jag visa några av dem här.

På kvällen kom Gabba också och vi gjorde ägg- och räkmackor och tittade på film. En skräckfilm blev det men om den var särskillt skrämmande vet jag inte direkt, mer spännande. Gabba som lovade att sitta uppe och titta på It's always sunny in Philadelphia med mig somnade redan vid elva. Jag och Emma satt uppe till tre och läste en massa roliga berättelser på tjuvlyssnat.se. Så ni kan förstå att jag varit rätt trött idag.

I morgon är det dags att leta balklänning i Gbg. huhu. Nu skall jag till Andreas.


En sådan klänning vill jag ha..


HEJDÅ

Comments

Leave a Comment

Name:
Remember Me

E-mail:

URL:

Comments:

Trackback