Var är Julen broder + Sjuk

Ja roligare har man ju haft. Har ont i huvudet och i halsen och är allmänt trött. Ligger i min säng och svettas, för det är över trettio grader utomhus. Borde gå upp, ta en kall dusch och sedan ge mig ut för att hitta skugga.. men föredrar för tillfället att gömma mig på mitt rum.
Är lite ledsen över att min kamera är trasig. Är ännu mer ledsen över att jag är för feg för att fråga min hyresvärd om han har någon liten skruvmejsel att låna mig. Jag skall laga min kamera nämligen, men behöver en skruvmejsel för att kunna öppna den.
Äter donuts med socker och kanel på.

De andra är och kitar och det kliar i kroppen när jag tänker på att få glida (släpas antagligen) fram över vattnet istället för att ligga här och svettas. Men jag vet att jag måste viiiiila för att bli frisk.
Hur är julstämningen i Sverige? För mig är den obefintlig. Jag vägrar att fira jul.
Jag och Jared inledde vår gatumusikantkarriär igår och tjänade 20 dollar på ca 30 min. Sedan var vi trötta så vi gick till Sun D och spelade biljard för lite av pengarna. Sedan köpte Jared en öl för lite mer av pengarna och sa att det var hans lediga dag så han var tvungen att bli full.
Nu skall jag planera lite inför mitt "The Christmas escape" projekt. Hehehehehe
Jag och Lill Eric på väg till Sunday Session för ett par veckor sedan.
Detta var på den gamla goda tiden då vi skulle flytta ihop och han skulle bli min fru <3

Comments

Leave a Comment

Name:
Remember Me

E-mail:

URL:

Comments:

Trackback