Jag är här nu

..Har visserligen redan varit här i en vecka, men ändå.
Cottesloe, Perth, Australien. Närmare än så får ni inte veta, era inbitna stalkers.
Jag och Emma ligger i vår nya säng i vårt tillfälliga boende i förorten Cottesloe. Vi har flyttat in idag och knappt hunnit prata med våra nya hyresvärdar men bra har vi det.
Australien. Så få saker blir som man tänkt sig. Därför är det så skönt att det här har blivit så bra. Har träffat en massa nya vänner. Har varit på flera sköna fester, har kitat lite. Har bott på Freo's grymmaste vandrarhem, Sun dancer. BO DÄR. Underbar gemenskap och galna människor. Har seglat, solat, badat. Cyklat en massa på våra fina cyklar vi köpte första kvällen.
Jag har längtat hit så infernaliskt, av flera olika anledningar. Just nu känner jag bara hur huden stramar efter en dag på stranden. Tror jag fick solsting idag, har varit yr i huvudet hela kvällen.. Emma säger att jag blivit drogad.
Osammanhängande inlägg, men jag är trött. Har inte haft någon lust till att blogga. Sammanfattar Aussie so far: Soligt och blåsigt. Många uppför och nerförsbackar. En himla röra. Fest. Surf. Flyt. Galna människor.
Nu håller Emma på att dra upp och ner dragkedjan i sina shorts för att hon tycker det låter kul.
Vi skall antagligen flytta ihop med två svenska killar! Erik och Eric. haha.
GOD NATT

Comments

Leave a Comment

Name:
Remember Me

E-mail:

URL:

Comments:

Trackback