God morgon!

Idag är det sommar har jag bestämt och då skall det vara så varmt så att man svettas och man skall kunna gå barfota utan att tårna får köldskador.  Jag tänker inleda med att ha kjol på mig. Kruxet är att det är svinkallt ute..

Det är bara att bita ihop fram till lunch. Har äntligen hittat tyget till min balklänning också, phu. Det var en rätt jobbig grej att tvingas bort från de intressanta läxorna till en mer ointressant tygaffär. En stor affär med massor av fula tyger och äckliga knappar och töntiga pärlor.. varför kunde det inte vara lite längre.

Nu skall jag och min far gå igenom Judendomen! Prov idag såklart.

Och nej "Otis" vem i hela världen du nu kan vara. Det här är ingen modeblogg. Hade jag varit ambitiös nog att fota min egen "outfit" varje dag så hade den kanske varit full med bilder på mina fett snygga kläder, men. Jag föredrar att springa ut i skogen och leta efter vikingagravar framför att leta modebilder. Dock är mina nya skor riktigt snygga, det är helt klart värt att visa upp. Bilden fanns ju redan!

HÖRS

---
kände att jag måste förtydliga.. jag vet vem "Otis" är. Ironi ni vet.. ja ni har säkert hört talas om det. Borde det här vara en rumpblogg? En blogg full med bilder på snygga rumpor? Eller skall jag fortsätta på "jag är en glad fjant som är trött på skolan" temat? Känns som att det börjar bli lite tjatigt menar jag..

Comments

Leave a Comment

Name:
Remember Me

E-mail:

URL:

Comments:

Trackback