Fäcking dags

Jao! Vilken dag, jag bara vaknade och kände att allt skulle stämma. Fanns inga tvivel. Totaly amazing!

Nej jag ljuger. Mattias ringde och väckte mig klockan åtta. Jag frågade med sjukt ledsen och besviken röst varför i hela världen han ringer mig klockan åtta en lördagsmorgon. Han svarade jätteskamset att han tyckte att jag skulle gå upp och jag svara de ännu mer besviket att han fick ringa senare.

Sedan var jag ute och fotade skogen en stund innan jag gick hem för att plugga. Det har gått skitdåligt..
Så nu är jag rastlös! Finns det något värre?

Nu till dagens höjdpunkt. Det är bad ikväll. Förstår ni innerbörden? Det är offattbart att det äntligen är dags!


Emma och Jag lekte lite.
Mina ögonfransar växer hela vägen in till ögats slut, om ni förstår. På tal om ingenting..

Comments

Leave a Comment

Name:
Remember Me

E-mail:

URL:

Comments:

Trackback