Den stora premiären

Det är idag tid för den stora "skogslöpningspremiären"! Varje år så tränar jag för att vara fit for fight under sommaren. Går ner en sisådär fem sex kilo och blir jättevälttränad!

Haha, NEJ jag ljuger såklart. Det brukar sluta med att jag springer tre fyra gånger under hela våren. Men det är väldigt skönt att bo så nära skogen som jag gör, så kan man bara dra ut.

Tänkte på en sak. Det finns någon typ av grotta uppe vid skogsbrynet, när jag var liten kallade vi den björngrottan för vi har hittat rådjursben i den och fantiserade ihop att det var en björn som dödat och ätit upp rådjuret. Men nu är jag mer övertygad om att det bott någon där. Kan jag starta mina egna arkeologiska utgrävningar.. eller kommer någon att bli förbannad?

Löpning var det!


Comments

Gött, jag har inga bra men kanske blir ngr på lördag :) jag ska tänka på det, hade varit nice :) när beställe ni biljetter ?

2009-04-02 @ 20:04:24

Leave a Comment

Name:
Remember Me

E-mail:

URL:

Comments:

Trackback