Akta er hörreni!

När ni är ute och kör ni nattmörkret som jag precis gjort. Jag såg en RÄV. (En rävunge sa mamma). Jag har övningskört från bäckaby i småland, det är skitlångt, och jag kör som en gud. Kör om alla söndagsförare på motorvägen och allt.

Nu är det dags att göra sig påskfin för jag, Mattias och Emma skall åka till Trollabo kvarn. Tänk vad trevligt. Jag lyssnar på Mando Diaos nya skiva på Spotify (TIPS), jättebra den med. Det andra som är bra är jag och mitt liv. höhö.

Jag är skitdålig på att lägga upp bilder, för jag är lite lat. Men mina nya mål i livet.. förutom att hinna göra alla skolarbeten, springa fyra gånger i veckan, äta godis bara på lördagarna, bo ensam i skogen en minst en månad, åka till gammelsvenskby i Ukraina, jobba i Australien och köpa ett torp i småland.. är alltså det nya att börja ladda upp en massa fina bilder ur mitt intressanta liv. HERE WE GO.


Ser ni den här snygga skon?! den var FÖR LITEN. Det har gått två år, jag har inte släppt det än.






Mitt hem. I huset till höger bor jag och min syster. LYX LYX LYX

Comments

JAA, han är GALEN ! idag så var det andra bullar. Han kollade inte ens på mig och han ställde sig inte i min kkö och han kom inte fram o pratade,tur det ;)

2009-04-10 @ 02:09:15

Leave a Comment

Name:
Remember Me

E-mail:

URL:

Comments:

Trackback