Lång skoldag

Då var skoldagen äntligen avklarad!

Kom i tid i morse och hade gjort läxan. Otroligt. Maria berömde mig inför hela klassen och sa att hon var stolt.

Hade fysiklektion med laboration! Jag och Cissi monterade vagnar på en luftkuddebana och hade en massa strul med miniräknarna.

På matten fick jag gjort endel i alla fall, snart nationellt prov så jag måste plugga massor!

Hade naturkunskap, jag tror att provet gick bra. Fick sluta en timma tidigare och utnyttjade tiden till att måla på mina ettiketter. Mattsson skrattade åt mig när jag sa att jag inte skulle hinna färdigt innan klockan tre, "Vad har du gjort hela veckan egentligen?". Pluggat!

Simon kom in i klassrummet och ropade att han letat efter mig i 45 minuter. Jag satt själv i ett nästan helt nedsläckt klassrum och färglade mina ettiketter. Vi gick igenom vår muntliga presentation i Engelska C.

Jag var jättehungrig och försökte få Simon att följa med mig och köpa mat men han vägrade. Så jag kom i tid även till Engelskalektionen.

Hade muntlig redovisning som gick sådär. Tittade på film och åt godis. Elvira låtsades dricka oboy.

Sedan gick jag tillbaka för att måla klart mina ettiketter, ett fruktansvärt pill, men nu är de klara! Hurra!
Kanske lägger in en bild på dem senare.

Skall nu skriva en faktatext i Svenska B om skräck..
får se vad som händer ikväll.


Comments

Leave a Comment

Name:
Remember Me

E-mail:

URL:

Comments:

Trackback