Kemiprov, luciaövning och SIXTEN-möte

Hade mycket att göra idag, hann knappt med allt! Hann inte med allt. Den muntliga redovisningen i Engelska C fick vänta tills i morgon, jag var tvungen att gå på luciaövning! Sjöng jullåtar samtidigt som jag åt en ägg och räkmacka till lunch. Tur att min engelskalärare Tore är så snäll. Synd om Simon bara som absolut inte ville skjuta upp redovisningen.

Hade kemiprov. Gjorde fula grimaser till Thomas som till svar låtsades klia sig mellan ögonbrynen men i själva verket visade långfingret.

Skyndade hem för att byta om och tog tåget till Borås. Var på första SIXTEN-mötet. Kan berätta mer om vad SIXTEN är en annan gång, men det verkar riktigt kul! Passade på att plugga naturkunskap inför provet i morgon.

Måste rita klart mina etiketter till designlektionen, skriva en inledning på ett arbete om skräck i Svenska B, förbereda min muntliga presentation bättre och plugga mer på naturkunskapsprovet.. tills i MORGON! Hjälp.

Företagsrocken, final på lördag. Det kommer att bli perfekt!

Patio, Londrina, Brasilien
Fick den här bilden av Gui, från en av våra eftefester på Patio
(Londrina, Brasilien). Gillar den för att jag ser trött ut och för
att man kan se mitt V.I.P band ifrån Escritorio!


Comments

Leave a Comment

Name:
Remember Me

E-mail:

URL:

Comments:

Trackback