Kemi!

Nu har jag sovit, löst korsord och ätit godis. Dags att ta upp kemiböckerna och ladda inför det tredje kemiprovet på en vecka! Pappa skall hjälpa mig som tur är.

Sitter och tittar lite på Erik och Mackan och väntar på pappa. De är verkligen helt galna!

Jag och mina syskon får alltid ett paket varje advent som "tomtens nissar" har lagt i våra skor. I dag fick vi träskor! Haha. Det roligaste är att Lollo funderade på att gå till kärven i träskor igår.

Första december i morgon! Underbart.

Comments

Eftersom du bloggat om Erik & Mackan tänkte jag att du ville veta att programmet har ny sändningstid fr o m söndag 7/12. Ny tid är klockan 20.00 på TV6.

Trailer:

http://se.youtube.com/watch?v=8nKDT5NRepI

2008-12-06 @ 10:49:55

Leave a Comment

Name:
Remember Me

E-mail:

URL:

Comments:

Trackback