Skolan

Mattsson är så otroligt svår att förstå.
Om man kommer försent, och säger "förlåt för att jag kom försent", så står han bara och blänger på en. Då ska man själv förstå att man har sagt fel och istället borde ha sagt "ursäkta att jag kom försent".

Om man behöver hjälp i programmeringen och inte har gjort på samma sätt som honom så kan han inte förstå att man har tänkt annorlunda och absolut inte acceptera om man har en bättre idé än honom. Han säger bara att man har gjort fel och så är det med det.

Om man har grafisk kommunikation så får man inte fråga honom frågor, för man ska själv veta allt om man är på MVG nivå och har förstått uppgiften. Men sedan när uppgiften är klar och inlämnad så och det är en sak som man har missuppfattat, så undrar han varför jag inte frågade honom om hjälp istället för att gissa.

Jag använde arlas youghurt youggi till min uppgift, och därför hade jag självklart med youggis och arlas loggor, även om min uppgift var att göra reklam för ipod touch. Jag förklarade att min idé var att arla och apple sammarbetade men han sa att uppgiften inte var att göra reklam för arla. Hade jag inte haft arlas logga så skulle han ha sagt att jag gjort fel genom att inte ha med den, det var ju därför jag tog med den!

Det är jobbigt att ha en sådan lärare, som säger att man är på MVG när han är på bra humör och att det inte ser bra ut för mig när han är på dåligt humör.

Snart är det engelskaprov >.<

Comments

Leave a Comment

Name:
Remember Me

E-mail:

URL:

Comments:

Trackback