Onsdag

Jao!

Kom i tid till skolan. Hade matte och fixade elevrådsprotokollet. Gick på elevråd och var så där duktig och seriös. Hade lite engelska, skrev ut min studieplan och upptäckte att jag ska läsa 15 kurser nästa termin. Hur det nu ska gå till. Spelade/sjöng lite för mig själv i aulan. Åt lunch med Gabba på Dillans, Sebbe och Simon kom förbi och gjorde oss sällskap. Gick till skitaffären i Herrljunga (INTE ICA ALLTSÅ) och köpte lite godis. Satt utanför skolan med Simon och Sebbe. Varmt och skönt.

Åkte hem och solade. Åkte tillbaka till skolan för att plugga med Gabba. Gabba och jag lyssnade på hej domstol, åt äpplen och hade det gött. Herman fyllde 17 så vi ringde honom och sjöng. Vi sjöng med våra mansröster. Eftersom vi började skratta hela tiden så klickade vi Herman varje gång vi inte kunde fortsätta sjunga. Vi fick ringa upp tre gånger innan vi var klara. Jag är övertygad om att Herman uppskattade vår sång:

"Först trodde jag att det var morfar. Sen kom jag på att morfar inte riktigt har en så stark röst och att han sjunger lite mer på skånska."

Sen satt Gabba kvar till tjugo i nio och jag till halv tio.

William berättade ännu en sådan där knäpp fylle historia. Han tyckte inte att den var särskillt speciell och var orolig för att jag hade för höga förväntningar. William och hans kompisar var knocka. De träffade en bög som precis blivit dumpad av sin pojkvän. William och bögen kissar tillsammans. Bögen börjar med att titta på Williams snopp och sedan greppar han tag i den och kallar William för lammkött. HAHA. Jag tycker minnsan att den historien dög mer än väl!

Thank you for listening, over and out.

Comments

Leave a Comment

Name:
Remember Me

E-mail:

URL:

Comments:

Trackback