Marie 18år

Moaha. Idag var det dags att fira att Marie fyllt arton år! Emelie planerade allt så bra och vi tog med Marie och red islandshästar. Så nu har man töltat! Helt underbart var det. Det var så länge sedan jag red och det var ritkigt kul att känna hur speciellt det var :D

Efter ridningen så åt vi pizza och tårta och snackade lite. Sedan åkte jag hem tillsammans med Lollo. Nu är jag trött och det bränner i ansiktet efter dagens sol dos.

Jag skriver inte så sammanhängande eller detaljerat just nu, jag är för trött. Ska kolla mina läxor och sedan genast somna. Har sovit en massa den här helgen och varit hemma både fredag och lördag kväll.. Det känns lite ovant.


Haha, kan inte sluta tänka på att William lät en bög greppa hans snopp. Jag hade ju slagit ner honom om jag varit William. Inte för att jag är homofob utan för att ingen kille skulle få röra min snopp.. om jag hade en. Ska nog sova nu..

Jag och Harman skulle kolla på 100 höjdare i fredags. Men sen kunde inte Herman. Som tur var gick finalen i repris.. Jag var ju tvungen att skriva hur besviken jag blev när Herman dissade mig. Men jag vet ju att han grät ganska rejält när jag dissade honom sist vi skulle kolla på film. Inte lätt. Min och Hermans relation är lite komplicerad. Vi har lite svårt att visa känslor och så. Men jag säger ju bara att om Herman vaknade och upptäckte att han var död för att han varit ute på sin balkong i sömnen och sedan trillat ner.. då skulle ju jag blir ledsen! Det är ju inte värt att dö för att man blir lite varm och ska slänga ut sitt täckte på balkongen i sömnen menar jag.

Thank you for listening, over and out.


Comments

Jag är rörd .. (visar känslor)

2008-05-14 @ 21:49:34

Leave a Comment

Name:
Remember Me

E-mail:

URL:

Comments:

Trackback