Tisdag - Skoltrött

Idag var jag mycket skoltrött

Kom i tid till skolan men hade glömt att skicka in programmerings uppgifterna. Gjorde klart dem på lektionen och skickade in dem. Tog en liten rast och träffade alla mina roliga vänner i NV. Cissi är as eggad på min idé om barnkalas och det blir nog av lite längre fram i vår. NV håller på med ett projekt så de sitter mest vid datorer så att jag kan störa dem :D
Gick tillbaka till programmeringen efter 20min och spelade lite lätt.
Andra lektionen var GKO, jag var laddad och hade bestämt mig för att verkligen bli klar me några uppgifter. Först funkade inte skrivaren så jag tog en liten rast. När jag kom tillbaka var Mattsson borta, skrivaren funkade men det fanns inget lim! Jag tog en liten rast igen och fortsatte att störa mina kära NV:are Jag, Gabba och Marie pratade lite ICA. Sen kom Simon och fjantade runt lite. Tillbaka till lektionen och spelade en halvtimma.. men jag blev faktiskt klar med ett inbjudningskort :)
Tredje lektionen var engelska och då var jag faktiskt närvarande även om jag spelade lite tetris på miniräknaren.
Efter engelskan satt jag i caféterian med Sebbe, Simon, Robin och Richard. När mattediskret lektionen började så gick Richard men jag och Robin var coola och satt kvar. När det gått en kvart på lektionen så fick jag dåligt samvete eftersom vi ska ha prov nästa vecka och jag inte kan allt än.. så då gick vi också på lektion. Jan reagerade inte så mycket, det gör han aldrig, men jag tror att han tänkte en del. Jag släntrade lite in och ut ifrån salen och pratade med Gabba. Tillslut var skolan över och jag åkte hem.

Comments

Leave a Comment

Name:
Remember Me

E-mail:

URL:

Comments:

Trackback