Måndag - Skolan igen

Tillbaka i skolan efter ett riktigt lyckat lov! Hade en rolig idrottslektion där vi spelade topsboll, fotboll och volleyboll. Min klass är fantastisk att ha idrott med.
Hade fysik med Jan banan, värmelära. Det absolut roligaste kapitlet hittills och det jag kan bäst sedan innan :)
Hade matte med Björn. Eftersom NV har temavecka så var det bara vi fem teknikare som hade matte. Björn försökte förklara en massa saker och Robin fattade hur trögt som hellst, riktigt rolig lektion. Eftersom jag var hungrig gick jag mitt i matten för att äta pizza.
Gabba hängde med och efter att ha besökt alla herrljungas bankomater (tre stycken) visade det sig att jag knappt hade några pengar alls. Jag hade 70kr kvar för den här månaden närmare bestämt och 65 av dem gick till min och Gabbas pizza :D
Jag och Gabba satt och pratade en massa och tillslut kom vi på att vi skulle ha kemi. Vi fick gå ganska snabbt och kom bara en kvart för sent. Hansson var lite tjurig men som tur är är jag och Gabba i princip genier så vi kunde arbeta ikapp de andra.
Vi satt och tjata som galningar och planerade både barnkalas, Elvira fest och skumparty. Härligt! Simon blev lite tjurig och sa att han och Jack inte alls skulle åka med mig och Marie i vår limonsin på balen. Han påstod att han tänkte åka ford.

Första dagen det här året som jag har kunnat cykla utan vantar hem ifrån skolan, Vår

Comments

Leave a Comment

Name:
Remember Me

E-mail:

URL:

Comments:

Trackback