Vaccination och Nyårsklänning

Efter skolan skulle jag och Gabba, som sagt, till Alingsås för vaccination.
Innan vi åkte så skulle jag sätta in mitt studiebidrag på mitt konto. Var som vanligt sent ute till tåget och kom inflåsande på Swedbank med mina papper i högsta hugg. Totte skrattade och undrade var jag hade mitt kontonummer, som jag så klart hade glömt att ta med. Så det blev att ila till ICA för att låna mammas kort.

Hann i alla fall med tåget. Jag och Gabba satt på OMNI-hälsan och höll tummarna för att Gert skulle vaccinera oss. Men tyvär fick vi tok-tanten en gång till. Hon hade visserligen utvecklats sedan senast och visste till och med vilket vaccin vi skulle ha!

Vi åkte vidare till gbg och tog en timmas stress-shopping och jag hittade en skitsnygg klänning! Perfekt för nyårsfirande i Milano!
Bild på den så fort jag orkar.

Nu tittar jag på Boston tea party. De är fullkomligt GALNA.. och jag älskar det!


Comments

Leave a Comment

Name:
Remember Me

E-mail:

URL:

Comments:

Trackback