Tillbaka!

Visst var det längesedan jag bloggade, så nu är det dags. Det blev inga bilder igår och det var en mycket lung personal fest. En låt intro tävling som jag, Emma och chefen vann, en massa god mat och en massa godis.Vid halv tolv hade de flesta gått hem och jag, Gabba och Emma tog en lång, kall och riktigt rolig promenad.

Kom i säng runt två och bävade inför morgonen (idag alltså). Idag var det ju luciaframträdande på skolan och inte bra om jag var trött. Lucia framträdandet gick i alla fall galant. Hade lite fysik, satt två timmar i vilorummet och läste på naturkunskap och sov och hade sedan naturkunskapsprov.

Har precis avslutat min engelska lektion, vi såg på en helskön kortfilm. En sagoberättare som fångade döden i en säck och sedan aldrig dog.

Nu skall jag hem och i kväll skall jag till gbg! Vilket betyder att jag antagligen inte bloggar förrän i morgon.

Ut i morgon kväll med tjejerna och bada tunna hos Linn på söndag. Underbar helg!

Comments

Leave a Comment

Name:
Remember Me

E-mail:

URL:

Comments:

Trackback