Lucia, tredje advent!

Hej igen!

Har haft en riktigt intensiv och trevlig helg som förhoppningsvis skall avslutas med badtunna i kväll.

I fredags var jag i gbg och förfestade med lite trevliga surfare. Vi drog vidare til Bliss en stund och sedan åkte vi hem och sov. Spenderade hela lördagen med att slappa, prata och titta på film. På kvällen drog jag tillbaka till herrljunga.

Kom hem, åt, pratade lite med min far och åkte sedan med Simon och Viktor (chaffuörerna) för att plocka upp Emma och Marie hos Habbe. Sedan drog vi till Vara för att besöka kronan. När vi kom dit var det ca 15 personer där. Vi satt och snackade och drack lite och väntade på att stället skulle fyllas. Stället fylldes aldrig, men jag Emma och Marie hade en riktigt trevligt i alla fall. Vi dansade och roade oss. Marie tänkte sno DJ:ns prydnadskatt men vågade aldrig. Vi åkte hem vid två, dissade efterfesten och somnade runt fyra.

Nu sitter jag och Emma i soffan och tittar på tv. Mys

Comments

Leave a Comment

Name:
Remember Me

E-mail:

URL:

Comments:

Trackback