Kvällning

Kvällen före the D-day, nationella provet i Matte D. Attans hur det nu skall gå. Jag skiter i hur det går så länge jag får godkänt. Jag orkar inte.

Idag var skolan bra. Jag missade första lektionen men det gjorde inget för vår kära lärare var för trött för att ha lektion. Haha, vår galna Kemi lärare.

Sedan hade jag programmering och då satt vi och lekte i en timma medan vår lärare gick igenom betygen. När det var min tur var han riktigt laddad och vi hade som vanligt en vild och hetsig disskusion om mina provresultat, jag ifrågasätter nästan alltid hans rättning. Men jag gick ifrån mötet med ett stort leende då han efter att nästan fått ett utbrott över min envishet meddelade att jag hade ett MVG i kursen, HURRA.

På svenskan fick vi tillbaka våra skriftliga prov i Svenska B och jag fick ett VG, skönt! Det roligaste var att han som rättade mitt prov ogillade min stavningen av mitt valda låtsasnamn Dorcas Meadows. Jag hade stavat det Dorcas MeadowEs. Det jag undrar är hur han visste att jag stavat fel! Tänk om jag precis hittat på det. Googlade han mitt namn för att se om jag stavat det rätt? Är han galen?

NU DU. HA


Comments

Leave a Comment

Name:
Remember Me

E-mail:

URL:

Comments:

Trackback