Kvällen innan Milano

Ja nu sitter jag här även om jag har massor kvar att göra innan Milano.

Jag var på jobbet till halv sju då jag och Emma åkte till solariet för att bättra på brännan innan den stundande resan. På vägen till solariet sprang jag in på pizzerian för att beställa en pizza, har inte ätit pizza på många veckor och jag var fruktansvärt hungrig. Mötte upp Emma utanför solariet. Hon hade parkerat sin bil en bit bort eftersom en polis hade tagit hennes olagliga parkeringsplats.

Vi solade och fick underbara fräknar (vi är därmed snyggare än vanligt). Efteråt sa vi hej då och jag skyndade till pizzerian för att hämta upp min pizza. Jag kom dock på att kylan utomhus skulle frysa min pizza innan jag hunnit ta mig hem så jag slängde iväg ett sms till Andreas för att kolla om jag kunde äta hos honom. Han var passade nog påväg hem så jag sa till honom att skynda sig, efteråt fick jag dåligt samvete. Jag slängde i mig min pizza och pratade lite mardrömar med Andreas innan jag cyklade hem för att packa.

Kom hem och startade den aktuella ljudboken, Da Vinci Koden. Började med att fixa naglarna istället för att packa, hjälp vad löjligt det låter. Har nu i alla fall valt ut vilka kläder jag skall ha med. Upptäckte att mitt pass går ut om knappt tre veckor, hurra. Som tur är ingår Italien i något EU förbund vilket gör att jag endast måste ha pass för säkerhetsskull och inte som garanti för att få resa.

Phuuuuu. Typiskt mig. Måste packa klart.

Sanningen är den att om jag inte hinner blogga i morgon på morgonen så kanske jag inte bloggar på fem dagar. Jag skall försöka få tag på internet i Milano, men man vet aldrig.

GOTT NYTT ÅR!

Comments

GOTT NYTT ÅR :DD

2009-01-02 @ 22:25:39

Leave a Comment

Name:
Remember Me

E-mail:

URL:

Comments:

Trackback