Konstig rubrik

Kom på att jag ljög i rubriken i föregående inlägg. Det var Cissi som var förbannad. Men efter allt tjat den lektionen är det inte konstigt att man blir alldeles förvirrad.

Jag lade mig i soffan och somnade så fort jag kommit hem. Så skönt att få släppa allt och inte ha läxor och göra. Även om jag faktiskt har en massa saker som jag måste göra. Jag orkar helt enkelt inte.

Nu är mitt jullov relativt planerat. Jul firas hemma med familjen. Den tjugosjunde åker mina småsyskon till Särna och jag åker med mamma och pappa till mormor. Är hemma igen den tjugonionde och åker den trettionde till milano. Underbart!

Mamma är barnvakt till en liten tjej som älskar att sitta vid datorn och skriva, även om hon inte kan skriva. Så jag skall låta henne ta över här.

Någon som har några speciella planer över jul/nyår?

Vi hörs!

Comments

Leave a Comment

Name:
Remember Me

E-mail:

URL:

Comments:

Trackback